AH

Plaatjesactie AH Heerschap

Uitreiking AH Heerschap plaatjesalbum scouting St. Maarten

Maandag 23 oktober 2023 start de plaatjesactie van Albert Heijn Heerschap. Ook onze vereniging mag meedoen met de plaatjesactie en daar zijn wij trots op! Op zaterdag 21 oktober mochten wij de eerste plaatjesalbums in ontvangst nemen uit handen van Stan Heerschap en ons album ziet er fantastisch uit. Wil je ook een album? Dan kun je deze verkrijgen voor € 4,99 bij AH Heerschap in Weert.

Spek de Kas actie Heerschap

Spek de Kas - Heerschap Verbindt! - AH Heerschap Muntpassage Weert

Op 26 november 2022 mochten wij ons bij AH Heerschap Muntpassage promoten voor de Spek de Kas actie (onderdeel van Heerschap Verbindt). En dat is gelukt, zoals jullie kunnen zien op de foto. Wij willen iedereen bedanken die ons heeft gesteund! Spaar vooral door voor onze scouting. Dat kan nog tot en met 18 december 2022.

Spek de Kas actie - AH Heerschap

Spek de Kas - AH Heerschap

Vandaag was de Kick-off van de Spek de Kas actie van AH Heerschap. De actie start op maandag 7 november 2022 en loopt tot en met 18 december 2022. Geef ons een steuntje in de rug en doe mee met de actie “Spek de Kas”. Je kunt ons op 3 manieren steunen:

1) Bij iedere besteding van 15 euro bij AH Heerschap (Muntpassage, Moesel, Leuken en Boshoven) ontvang je een munt, die je kunt doneren via het actiedisplay aan scouting St. Maarten.