Spek de Kas actie - AH Heerschap

Spek de Kas - AH Heerschap

Vandaag was de Kick-off van de Spek de Kas actie van AH Heerschap. De actie start op maandag 7 november 2022 en loopt tot en met 18 december 2022. Geef ons een steuntje in de rug en doe mee met de actie “Spek de Kas”. Je kunt ons op 3 manieren steunen:

1) Bij iedere besteding van 15 euro bij AH Heerschap (Muntpassage, Moesel, Leuken en Boshoven) ontvang je een munt, die je kunt doneren via het actiedisplay aan scouting St. Maarten.

2) Bij 15 euro of meer aan boodschappen ontvang je ook één voucher, die je kunt verzilveren via www.ahheerschap.nl/spekdekas. Volg de stappen en selecteer scouting St. Maarten als vereniging. Zelf maak je ook nog kans op leuke prijzen!

3) Online komen er nog uitdagingen. Help ons bij het uitvoeren van deze uitdagingen!!!

Alvast bedankt voor je steun!

Scouting St. Maarten